Frequently asked questions
Vanliga frågor
Jag har slutfört min order, när kommer den att skickas?
Jag har slutfört min order, när kommer den att skickas?
Ordern kommer att skickas så snart den har blivit godkänd av oss.
Min order har blivit godkänd, när kommer den?
Min order har blivit godkänd, när kommer den?
Leveranstiden är vanligtvis mellan 5–14 dagar. Vänligen notera att om leveranstiden blir försenad av olika anledningar så är det inget vi har kontroll över, det kan vara väderförhållanden, transportproblem eller andra oplanerade händelser. Vi kommer att göra vårt bästa för att säkerställa att din leverans kommer fram i tid.
Kommer jag att kunna spåra min order?
Kommer jag att kunna spåra min order?
Det är möjligt att spåra ditt paket genom spårningsnumret som du får i din orderbekräftelse. När produkten har skickats kommer spårningsfunktionen att vara tillgänglig, vilket ger dig möjlighet att följa din order och se var den befinner sig.
Kan jag avbryta min order?
Kan jag avbryta min order?
För att avbryta din order måste du avbryta den innan den har godkänts av oss. Om produkten redan har skickats, vänligen kontakta vår support på info@seniorsmart.se så hjälper vi dig vidare. Observera att en avbokning endast kan genomföras om den har gjorts innan beställningen blivit godkänd.
Jag har skrivit in fel adress, vad gör jag?
Jag har skrivit in fel adress, vad gör jag?
Om du har stavat fel eller fyllt i en felaktig adress i din beställning måste du omgående kontakta oss på info@seniorsmart.se. Vi kan korrigera detta inom 24 timmar om din order inte har skickats. Det är viktigt att du ger oss besked så snart som möjligt, så att vi kan säkerställa att din beställning levereras till rätt adress.
Vad gör jag om jag har fått fel produkt levererad?
Vad gör jag om jag har fått fel produkt levererad?
För att kunna behandla en reklamation för en felaktig produkt, måste du kunna ge oss en visuell bevisning av felet. Detta kan vara i form av bilder eller videor av produkten. Mejla oss på info@seniorsmart.se så hjälper vi dig med reklamationen.
Kan jag returnera en produkt?
Kan jag returnera en produkt?
Ja, det är möjligt att returnera en produkt. Mer information om vår returpolicy finns tillgänglig på vår webbplats.